HTML

Nézz, nézz az ég felé...

Egyszer volt, hol nem volt két fiatal, akik hosszú, küzdelmes időszak után végre családdá lettek, és úgy gondolták, boldogan élnek, míg meg nem halnak. De a kalandok csak ezután kezdődtek igazán...

Utolsó kommentek

  • nezzazegfele [Hu ]: @málé mackó: Szia Mackó, megvagyunk... nezzazegfele.blog.hu/2014/09/15/tomondatokban_573 (2014.09.15. 22:28) A mi spirálunk
  • málé mackó: Hello kedves nezzazegfele, hogy vagytok? Bevált a férjed helyi munkalehetősége? Remélem nincs óri... (2014.09.15. 22:27) A mi spirálunk
  • nezzazegfele [Hu ]: @Dragonlady (now in Indonesia): Szia, megvagyok... nezzazegfele.blog.hu/2014/09/15/tomondatokban_573 (2014.09.15. 22:26) Rákgyógyítás
  • Dragonlady (Bp, Hun): hol vagy? jól eltűntél :-( (2014.09.15. 22:26) Rákgyógyítás
  • nezzazegfele [Hu ]: @QUERCUS: Érdekes fejlemények. Kíváncsi vagyok a végkifejletre néhány áltam ismert konkrét esetben... (2014.07.30. 09:58) Rákgyógyítás
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nezzazegfele [Hu ]: @málé mackó: Szia Mackó, megvagyunk... nezzazegfele.blog.hu/2014/09/15/tomondatokban_573 (2014.09.15. 22:28) A mi spirálunk
  • nezzazegfele [Hu ]: @Dragonlady (now in Indonesia): Szia, megvagyok... nezzazegfele.blog.hu/2014/09/15/tomondatokban_573 (2014.09.15. 22:26) Rákgyógyítás
  • : @Muscari: Tudni nem tudom mert nem próbáltam de azt hiszem nem is szeretném. Ha nem fizikailag neh... (2014.07.26. 12:28) Idősgondozóként Angliában - Muscari története
  • nezzazegfele [Hu ]: @Muscari: Összefutott a számban a nyál... :D Apukám hozott úgy tíz kiló sárgabarackot, három rész... (2014.07.19. 17:37) Az ideális meló - a kezdet
  • nezzazegfele [Hu ]: @QUERCUS: Ebből a szempontból tök mindegy, hogy mit csinál a végrehajtó, mert állambácsi ugyanúgy ... (2014.07.19. 09:36) Ideális munka II.

Live Traffic Stats

 

2014.07.06. 10:17 nezzazegfele [Hu ]

Fogyásom története


Sok meló volt benne.
Elöljáróban annyit, hogy nekem terhességi cukrom volt az első lányunkkal.
Amit akkor felszedtem, az kb. 20 kg volt, és csak egy kevés maradt rajtam.
Viszont utána elszálltak a hormonjaim, 30 év körül nem túl biztató a korai menopauza és kaptam rá egy gyógyszert. Fél év alatt felszaladt 30 kiló + a maradék.
Akármit csináltam, és hiába hagytam a gyógyszert abba, a kilók alig akartak olvadni.
Belekezdtem egy brutál diétába, közben valami csoda és hossza imádkozás után, meg azért tettünk is érte rendesen, megfogant a kisebbik lányunk.
A diétát lassan lehetett csak abbahagyni, de ekkor meg behipóztam magas vérnyomás mellett és kórházba kerültem 16 hetesen.
Egyszerűen nem bírtuk feltornázni a vércukromat, pedig már pizzával és tortával etettek a kórházban :D
Egy hét kellett, hogy felmenjen 4,0-ra.
Utána meg hízni sem bírtam normális ütemben.
Aztán jött egy pont megint, valahogy 30-32 hét tájékán, amikor megint terhességi cukrom lett és hirtelen elszállt a súlyom is vele, majd 36. héten megindult a szülés, ödémás lett a kicsi is meg én  is. Azon a héten plusz 10 kiló jött fel rám. Nem tudom mennyivel szültem, azt mondták, hogy én kerüljem a mérleget és már diétára sem fogtak külön, toxémia gyanús voltam.

Innentől számítva két év alatt kínkeservvel, rengeteg sétával, biciklizéssel, zöldségevéssel, és folyton alacsony vércukorral küzdve lement 10-15 kiló. A dokim biztatott, hogy így tovább, vissza kellene állnom a 65 kilómra. El voltam keseredve, sehogy sem ment, szarul is voltam.
Aztán kitaláltam, hogy akkor kapálni fogok napi 8-10 órában, plusz hetente 3x 20 km biciklizés, naponta kb. 5-10 km ezen felül, és nézzük meg, hogy mire jutunk, jött a tavasz, megvolt az alap.

Az elmúlt egy évben sikerült lemennem megint, így már belefértem a 44-46-os ruhákba újra, ez is öröm volt. Idén tavasszal pedig azt vettem észre, hogy lecsúsznak a nadrágok, lötyögnek a pólók, blúzok. Van egy-két holmi, amire 42 vagy L van ráírva és tökéletesen áll.
Aztán jött az asztmás kivizsgálás, ahol mérlegeltek, és 87 kg-ot mutatott a mérleg farmerben, vastag edzőcipőben.
Nagyon rosszul voltam, de vigyorogtam egyet, amikor meghallottam, a nő nem látta, félve nézett fel rám, hogy mit fogok szólni. Gondolom voltak előttem mások, akik sápítoztak a súlyuk hallatán.
Azóta megint fogytam, már feljönnek a régi 40-es ruháim, de még borzalmasan állnak.

Általában a testemen gond nélkül visszaállt a bőröm, a hasam a problémás terület. Úgy látom azonban, hogy lassan, a derekam felől húzódik vissza a bőr, de nagyon lassan.
Igyekszem nem foglalkozni vele, és olyan holmikat felvenni, amik takarnak a kényes helyeken.
Volt egy időszak, amikor minden úgy állt rajtam, mint egy krumpliszsák :D

Nálam is jellemző érzés, ami Kövérmadárnál, hogy így, kb. 83-85 kg körül jobban zavarnak az amorfabb részeim, mint amikor mázsa 20 körül jártam, mivel akkor szabályosan kerek voltam, az meg legalább egy forma. :D

 

8 komment

Címkék: egészség fogyás


A bejegyzés trackback címe:

https://nezzazegfele.blog.hu/api/trackback/id/tr216477207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kövérmadár [swe] · http://fettfagel.blogspot.se/ 2014.07.06. 12:32:30

Szép volt, gratulálok! :)
Lassan legyőzzük önmagunkat...

nezzazegfele [Hu ] · http://www.nezzazegfele.blog.hu 2014.07.06. 12:34:28

@Kövérmadár [swe]: Így van, és köszönöm! :)

Arról nem is beszélve, hogy mennyivel olcsóbb a kisebb ruhaméret, a választékot meg sem említve... ;D

Csak a 42-es lábammal nem tudom mit kellene csinálni... :D :D :D

(A 8 éves lányomnak már 35-ös. Nekem emlékeim szerint úgy 10 év körül volt ekkora.)

Muscari 2014.07.08. 17:37:31

@nezzazegfele: gratulalok a fogyashoz, csak igy tovabb.

Nekem 41 evesen is 35-os a labam :-) itt kint lehetetlen rendes cipot venni, nem tudom, hogy mi a helyzet az extrem nagy labbal. Egy kolleganome 41-es, o meg tud vasarolni maganak.

nezzazegfele [Hu ] · http://www.nezzazegfele.blog.hu 2014.07.08. 17:40:35

@Muscari: Köszi :)

A hollandoknál és az angoloknál gondolnak a nagy lábon élőkre is.

A barátnőim is aprólábúak, a 35-ös női méret legalább akkora probléma tud lenni, mint a nagyok... :)

Úgy szoktam csinálni, hogy ha van egy cipőbolt, ahol találok valamit, feltúrom az egész készletet és lehetőség szerint veszek többet, akár ugyanabból is.
Enni nem kér.

Plusz a minőségi cipők, bár tényleg drágábbak, esetemben megérik az árukat.
Kb. 6-7 éve vettem egy valódi bőr papucsot, az mostanra ment úgy tönkre, hogy már csak a kertbe való, oda is hagyománytiszteletből :D

2014.07.09. 22:26:43

@nezzazegfele: Csak örülni tudok hogy valaki fogy! Gratulálok

nezzazegfele [Hu ] · http://www.nezzazegfele.blog.hu 2014.07.09. 22:29:40

@Turchi: Köszönöm. Csak olyan fura érzésem van. Minden oké? Vagy Nálad megállt a fogyás? Segíthetek?

2014.07.09. 23:05:51

@nezzazegfele: Vagy a mérleg nem jó vagy én jojózok, egyik nap fogyást mérek, másik nap hízást. Elvileg a gerincem miatt bármit is csinálhatnék de fáj, ezért nem tudok nagyon ugrálni.

nezzazegfele [Hu ] · http://www.nezzazegfele.blog.hu 2014.07.09. 23:08:03

@Turchi: Nagy melegek idején szokott ilyen lenni velem is.
Olyankor megiszom napi 3 liter csipketeát, és a hidegfronttal elmúlik ez is.
VIzesedést érzel valahol? Vagy hogy nem férnél bele valamilyen korábbi, kényelmes ruhába?
süti beállítások módosítása